12-06-08

Dag 1 en 2

Toen we zondagmorgen opstonden was het daar niet zo warm en vooral er was enorm veel wind.

Wij wouden toch niet onderdoen voor iedereen die daar al was en we gingen gaan zwemmen in het prachtige zwembad.

zwembad

Maar dat zwemmen ging niet door want het was echt ijskoud het water.

Kindjes een beetje triest, tot er een vriendelijke hotelganger zei dat er een binnenzwembad was, waar we mochten gaan genieten.

In de namiddag was het nog niet veel warmer dus hebben we een uitstapje gemaakt naar de markt. Wat ook weer een hele belevenis was, want ik was de taxi nog maar uit en ze begonnen al Madame, Madame, lookie lookie ...

's Avonds zaten we rustig te eten en plots hoorde we kindjes roepen Baboe, baboe.

En dan kwam deze vriendelijke hond te voorschijn.

babou

Blijkbaar was er elke avond om 20 uur een film voor de kindjes en daarna was het Baboe avond met een dansfeest voor de kinderen.

Jullie kunnen al raden waar wij elke avond gezeten hebben waarschijnlijk ;)

Dag 2:

Weer zo een winderige dag. Dus besloten we om nog maar eens op uitstap te gaan, want het was een beetje te koud om aan het strand of zwembad te gaan liggen (allez koud het was er 20-22 graden, maar door de wind was het echt frisjes).

We hebben dan een museum, pottenbakkerij en het krokodilleneiland bezocht, bij het aankopen van de tickets moesten we ook betalen voor mij fototoestel erg eh.

En hier was ons vettig manneke, zijn haar hong vol met stof maar hij was zo vriendelijk om mij te leren hoe je een pot moest bakken.

pot

Daarna bezochten we het krokodilleneiland

krok

s'Avonds hadden we een tochtje voorzien met de kamelen. Papa was slimmer dan mama en hij koos voor een paard samen met Elise en Jerko mocht met mij mee op de kameel.

Amaai, dat was goed voor één keer want ik doe het nooit van mijn leven ni meer.

Het vertrek alléén al was amusant voor de anderen.

Het beestje zette hem precies op zijn knieen en dan trok hij mij zo mee naar boven.

CIMG3497 Ik was echt niet op mijn gemak hoor. En hier het resultaat na veel ai en oei

kameel

Och ja, we leven nog dus zo erg zal het wel niet geweest zijn ;)

En toen kwam dinsdag, toen we de gordijnen open deden zagen we een stralende zon, we hadden iets van oef, nu is het eindelijk echt vakantie.

Hier kan je onze modellen bewonderen