14-01-09

vakantie

In de kerstvakantie zijn er twee mensen bij ons komen logeren. Mama en papa hadden ergens gelezen dat er een Taizé was en dat ze gezinnen zochten waar iemand mocht komen slapen. Buiten slapen en een ontbijt moesten we voor niks zorgen.

Bij ons kwamen Anna en Ernest uit Polen.

We zijn samen naar Brussel geweest, we hebben het chocolademuseum bezocht en mochten natuurlijk ook eens proeven.

elise chojj choc

model elise

14:00 Gepost door in vakantie | Permalink | Commentaren (0) | Tags: prinses stoere bink |  Facebook |

04-08-08

Bobbejaanland

Omdat mémé en bompa op een paar weken tijd verjaren EN omdat de kindjes niet kunnen stilzitten hadden ze het schitterende idee om samen met ons allemaal naar Bobbejaanland te gaan (ja, ja zeg het maar ze zijn rot verwend geweest deze vakantie).

Hier hadden ze van niks of niemand bang, alléén jammer dat Jerko een paar centimetertjes te klein was, maar plezier hebben ze in elk geval gemaakt.

Afbeelding 005Afbeelding 006Afbeelding 012Afbeelding 016elisejj bompatreinvliegtuig

19:12 Gepost door in vakantie | Permalink | Commentaren (0) | Tags: prinses stoere bink |  Facebook |

zwembad

Dan zijn we toch een paar dagen thuis gebleven ;-) en met dit schitterende weer hadden we het zwembadje uitgehaald.

Ook weer goed voor uren speelplezier. Kijk vooral naar de foto met Jerko op de schuifaf.

elisejerkovliegende Jerko

19:03 Gepost door in vakantie | Permalink | Commentaren (1) | Tags: prinses stoere bink |  Facebook |

Efteling

Vrijdag zijn we naar de efteling gegaan samen met nichtje Margo.

Ook daar hadden ze plezier voor tien.

Ik had aan Jerko gezegd dat er kabouters onder de paddestoelen verstopt zaten. Natuurlijk moest hij er naar op zoek gaan.

Elise kreeg eens haar kuur en was boos.

En we zijn samen de Radja River in gegaan. We waren kletsnat.

Het was plezant, heel plezant en we gaan zeker nog eens terug.

Voilà de bewijzen ;-)

3chinaeliseelise booskabouterslange nekmargomargo2nat margonat papa elisepapa jerko

18:58 Gepost door in vakantie | Permalink | Commentaren (0) | Tags: stoere bink prinses |  Facebook |

wij gaan naar zee, naar zee en iedereen mag mee ...

Dinsdag en woensdag zijn we naar zee geweest. Bij Natasha, Ralph, Maury, oma Elise en den bompa Hugo. Gill was jammer genoeg daar niet en dat vond vooral Elise spijtig ;-)

Toen we van de autosnelweg gingen moesten we via plopsaland passeren. Gelukkig hadden ze Plop niet zien staan aan de rotonde, want anders zouden we nogal een gezaag gehad hebben. Dankzij plop hebben we toch een 20 minuten in de file gestaan.

Eens we bij onze vrienden zijn toegekomen was er een beetje verwaring want toen ik Elise riep, antwoorden zowel mijn Elise als Elise de oma. Wat soms wel grappige situaties met zich mee bracht.

We hebben twee dagen schitterend weer gehad. Echt een super vakantie, twee dagen genieten.

Hier is de taart die ze gemaakt hadden voor ons.

taart

De drie kapoenen

jerko zeemaury zeeElise zee

onze vakantie is weeral voorbij

Van 19 juli tot 3 augustus waren wij in vakantie.

Daarmee dat het hier een beetje stiller was. Geen tijd, geen goesting en vooral hééél goed weer waren hier de schuldige van ;-)

Wat we gedaan hebben lees je hier allemaal.

18:34 Gepost door in vakantie | Permalink | Commentaren (0) |  Facebook |

12-06-08

piratenboot

Er was een uitstapje met een piratenboot, we gingen naar het flaminco eiland, iemand van jullie er eentje gezien?, wij in elk geval niet.

Hetzelfde met de dolfijnen, normaal gezien gingen we er op onze tocht zien, maar ik denk dat ze in staking waren.

rb

d

boot

we hadden een beetje vrije tijd om aan het strand te liggen van dit mooie eilandje

ej

De andere dagen hebben we genoten van het schitterende weer aan het zwembad of aan het strand. Het was echt een zalige vakantie en om zeker nog eens over te doen, hier gaan we nog eens terug.